dilluns, 25 de juny del 2012

BONES VACANCES!!

El dia 22 de juny va ser l'últim dia de curs. Com ja és tradicional vam fer el comiat de Sisè, la gimcana, vam menjar el polo, vam ballar, i finalment vam cantar l'hora dels adéus. Després ens vam acomiadar a la classe desitjant-nos molt bones vacances. Ha estat un curs que ha passat molt ràpid. Ha estat ple d'activitats, heu treballat molt, hem compartit moltes estones, i hem aprés moltes coses uns dels altres. Una abraçada ben forta, gaudiu de l'estiu i que passeu unes bones vacances!!!

2 comentaris:

  1. Hola Carmen,soc la Miriam i ara t'escric des de casa meva.Com van les vacançes?les meves estan apunt de començar!(perque el meu pare esta a puigcerda trevallant).M'agradaria molt que vinguesis a cinqué :)
    Un petó i una abraçada ben forta!

    ResponElimina
  2. Hola Miriam!! M'ha agradat molt llegir el teu comentari!Jo tampoc he començat encara les vacances. Desitjo que ho passeu molt bé tu i la teva família, que gaudeixis molt de l'estiu, del temps lliure, dels amics i amigues i de la família. Per cert, a mi també m'agradaria anar amb vosaltres a Cinquè. A veure si és possible.
    Un petó ben fort, guapeta!

    ResponElimina